Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 24 november 2015

Met Oprechte Deelneming

Op het blog van Fadengrafik staat challenge # 86 met het thema Condoleance kaart. De basis van mijn kaart bestaat uit grijs Cardstock. Het Borduurpatroon is van Sandra; San 0394 en is geborduurd met garen van Madeira Rayon; Donkergrijs 1164 en Lichtgrijs 1040. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Pick Up; 025. De Tekst is gemaakt in Word met het lettertype MV Boli 11. Verder is de kaart afgewerkt met Plakparels.


Groetjes, Nellie
 

6 opmerkingen:

  1. hele mooie en stijlvolle kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou , dat wilde ik nu ook schrijven. Dat het een stijlvolle kaart is.
    Heel mooi,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Nellie, heel mooi. gezellig dat je meedoet bij Fadengrafik. Succes.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an interesting stitching pattern, and a wonderful effect with the black and white half on your card. Thanks for joinning the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your card looks soooo beautiful for such a sad occasion. Amazing card.

    Thank you so much for joining our challenge at:

    http://fadengrafik-challenge.blogspot.de/

    Have a great holiday season

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen