Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 13 juni 2012

Have a Great Day

De basis van deze jongenskaart is gemaakt met Kraftpapier. Het designpapier is van Pion en Foof-a-La. Het Magnolia stempelafdrukje van Edwin komt van de Sweet Crazy Love Collection en is ingekleurd met distressinkt. Gebruikte kleuren: Brushed Corduroy, Old Paper, Tattered Rose, Fired Brick, Aged Mahogany en Scattered Straw. De sterren zijn gemaakt met Double Dies stanzen, die ik ooit gekocht heb bij de Boekenvoordeel winkel. De tekststempels zijn van Sizzix Hero Arts; Stamp & Die- Cut.


Groetjes, Nellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten