Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 13 juni 2012

En nog 2 Mannenkaarten

Ook bij deze kaarten bestaat de basis uit Kraftpapier en het designpapier van Bo Bunny; Timepiece Collection. De 3-D plaatjes zijn van hetzelfde knipvel van Yvonne Creations wat bij het hobbyblad HobbyJournaal 87 zat. De achtergrondstempel van de bovenste kaart is van StampersAnonymous van Tim Holz. De lantaarnpaal en het meisjeshoofd zijn Creatables van Marianne Design. Als afwerking van de kaart heb ik een bloem en roos gebruikt. De boom op de onderste kaart is een stans van Tim Holz. Het uithangbord is een Creatable van Marianne Design. Ook het tekststempeltje komt van Marianne Design.





Groetjes, Nellie

2 opmerkingen: