Tijdens onze vakantie naar Singapore en Bali lag vlakbij ons hotel in Singapore een heel mooi wandel- en natuurpark. De gemaakte foto's hiervan heb ik verwerkt in een mini-album. Het papier is van Pink Paislee; Butterfly Garden en past hier heel goed bij.
Groetjes, Nellie
Over mij
- Nellie
- Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.
maandag 2 mei 2011
woensdag 27 april 2011
Beter laat dan nooit
Door omstandigheden heb ik nu pas mijn prijs ontvangen van Dolls & Decorations, die ik gewonnen had met mijn hartvormige kaart voor de januari/februari challenge op het Scrappersanonimousforum. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Het is een superleuke prijs, waar ik erg blij mee ben: 3 halve vellen cardstock met bijbehorende enveloppen, 7 halve vellen scrappapier, roosjes, lint en embellishments.
Groetjes, Nellie
Groetjes, Nellie
zaterdag 23 april 2011
You're simply the best
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Challenges for You: CFY # 8 aan de hand van een sketch, die ontworpen is door designteamlid Berdien. De link vind je hier. Het gebruikte papier is van Basic Grey; Cappella. De ovaaltjes zijn gemaakt met behulp van Nestabilities en de takjes met een stans van Crealies. Verder is de kaart afgewerkt met bloemetjes, roosjes en kant.
De sketch:
Groetjes, Nellie
De sketch:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
Lentezon is terug in het land
Deze kaart heb ik gisteravond gemaakt voor Sliekjes Challenge Blog. De opdracht was: Maak een Lentekaart en gebruik bij voorkeur (niet verplicht!) de kleuren roze, paars, grijs en zwart en met een afbeelding van Sliekjes digi's. De link kun je hier vinden. Ik heb de sketch van Create4Fun gebruikt, zodat de kaart ook met deze challenge mee kan doen. De rechthoeken met randjes zijn gemaakt met de Nestabilities. Het plaatje is inderdaad een digi van Sliekje en ingekleurd met Distressinkt. Verder is de kaart afgewerkt met kant, bloemen en roosjes.
De sketch van Create4Fun:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
De sketch van Create4Fun:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
woensdag 20 april 2011
A Forever Friend
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge # 8 van Hobbystempels. De link kun je hier vinden. Deze keer moest je gebruik maken van een sketch. Het gebruikte papier is van Prima Marketing; de Makes Me Happy Collection. De stempel is van Penny Johnson; Bobby and Me en is ingekleurd mer Distressinkt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met een bloem en een knoopje met een touwtje erdoor en kant.
De sketch:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
De sketch:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
maandag 18 april 2011
Liefs
Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor de challenge # 8 bij Girls Cards World. De link vind je hier.
Je moest een kaartje maken aan de hand van een sketch. Het gebruikte papier is van Basic Grey, Bittersweet. De ovaaltjes zijn gemaakt met Nestabillities en de takjes met een stans van Crealies. Het Magnoliastempeltje is ingekleurd met Distressinkt. Op de vleugeltjes heb ik nog wat Stickless gedaan voor een glanseffect. Verder is de kaart afgewerkt met bloemetjes, roosjes en rozenknopjes.
De sketch:
Mijn uitwerking:

Groetjes, Nellie
Je moest een kaartje maken aan de hand van een sketch. Het gebruikte papier is van Basic Grey, Bittersweet. De ovaaltjes zijn gemaakt met Nestabillities en de takjes met een stans van Crealies. Het Magnoliastempeltje is ingekleurd met Distressinkt. Op de vleugeltjes heb ik nog wat Stickless gedaan voor een glanseffect. Verder is de kaart afgewerkt met bloemetjes, roosjes en rozenknopjes.
De sketch:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
zondag 17 april 2011
Have a nice day
Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van Dutch Card Lovers en doet mee met de challenge # 89. Ik heb er een soort circustentkaart van gemaakt met opengeschoven gordijnen.
De sketch:
De sketch:
Mijn uitwerking:
Groetjes, Nellie
Abonneren op:
Posts (Atom)



