Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 17 april 2011

Have a nice day

Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van Dutch Card Lovers en doet mee met de challenge # 89. Ik heb er een soort circustentkaart van gemaakt met opengeschoven gordijnen.

                                                             De sketch:

Mijn uitwerking:

Groetjes, Nellie

7 opmerkingen:

  1. Hoi Nellie,
    Ik vind hem heel apart met die gordijntjes. Erg origineel!
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat apart nellie met die gordijntjes ,heel leuk geworden.

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs gaaf gedaan zeg! Hij is echt helemaal leuk!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking van de schets. Origineel!
    Super dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg origineel, je idee van de gordijntjes op je kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat leuk gedaan met die gordijntjes.:)) Super!! heel erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Nellie, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, wat een leuk idee met die gordijntjes!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen