Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 7 september 2021

Prettige Feestdagen

De basis van deze kaart bestaat uit paars Cardstock. Het Borduurpatroon is van Christien van den Akkker en komt uit het blad Hobbyzine Plus 43. Het 3D-plaatje is van een knipvel van Yvonne Creations; Colourful Christmas CD 10521. Het Borduurgaren is van Madeira Rayon en de gebruikte kleuren zijn: Paars 1386, Groen 1051 en Geel 1025. De Hoeken zijn gemaakt met een Blotebillenpons. De Randen zijn bewerkt met Cats Eyes; Eggplant. De Tekst en Sterretjes komen van een Stickervel. Deze kaart doet mee aan Fadengrafik; Challenge Juli en Augustus Kerst in Juli en Thema Vrij.
Groetjes, Nellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten