Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 22 januari 2020

De Beste Wensen

Dit is mijn eerste Kerstkaart in het nieuwe jaar. De basis bestaat uit bruin Cardstock. Het Designpapier is van Marianne Design; Brocante Winter PK 9165.  De Sketch is van Creative Sketchy Girls. De gebruikt materialen zijn allemaal van Marianne Design:
- Knipvel; Forest Dream EWK 1262
- Creatables; Takjes LR 0244 en Bloemen LR 0142
- Stempel; CS 0861
Verder zijn de hoekjes afgewerkt met een Blote-Billenpons. Met deze kaart wil ik meedoen met de onderstaande challenges:
- Marianne Design: Challenge # 240 Maak een kaart met een uil van MD erop en gebruik minimaal 3 producten van MD
- Creative Sketches Girls: Challenge # 44 Sketch


Groetjes, Nellie
 

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Leuk met die groene accentjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi winters tafereeltje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden Nellie.
    Gezellig dat je meedoet met onze uilenchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie uilenkaart Nellie, leuk dat je meedoet,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "uilen".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Nellie.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen