Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 12 februari 2018

Man made

Op het blog van 2 Sisters on the Blog staat Challenge # 12 met het thema Mannenkaart. Het voorbeeld van mijn kaart heb ik uit het blad HobbyJournaal 104 gehaald. De basis bestaat uit Kraftpapier. Het Designpapier is van Marianne Design; All for the Men; PK 9101. De Ladder heb ik zelf gemaakt van Kraftpapier. De Verfstrip heb ik bij Gamma gehaald. De Verfkwast is een Creatables van Marianne Design; LR 0288. De  Label en de Tekst zijn een Collectables van MD; Col 1343. De Label is vastgemaakt met een Splitpen. De rolletjes Behang heb ik ook zelf gemaakt.


Groetjes, Nellie
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart ! Leuk met de ladder en verfstaal !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee met die verfstaal! Een hele leuke stoere kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaart!
    Behangrolletjes Super creatief
    Fijne dag verder en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan met die verfstaal.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave mannenkaart, die zijn altijd zo moeilijk om te maken!
    Maar het is jou goed gelukt!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen