Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

donderdag 26 mei 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Op het blog van Fadengrafik staat challenge # 92 met het thema Geborduurd motief. De basis van mijn kaart bestaat uit oranje Cardstock. Het Borduurpatroon is van Karin's Creations; KC 140. Het Borduurgaren is van Madeira Rayon. De gebruikte kleuren zijn: Donkerbruin 1059, Middelbruin 1145, Zwart 1000, Grijs 1040, Geel 1070, Middelblauw 1134, Donkerblauw 1242, Roze 1116, Groen 1051 en Paars 1386.


Groetjes, Nellie
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Nellie! Mooi patroon deze uil.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Prachtig de uil. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoo hee, wat een werk om dat allemaal te borduren.
    Mooi gedaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is a wonderful stitchng pattern. I like how you used different colours in your stitching, and the wise owl really stands out. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen