Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 20 april 2015

Borduurkaart

Op het blog van Fadengrafik staat Challenge # 79 met het thema De Paashaas komt. Ik heb het borduurpatroon (116) van Christien van den Akker gebruikt, welke zij gemaakt heeft voor de Challenge van April op Facebook van Nieuwe borduurkaartenvrienden.  Het borduurgaren is van Madeira Rayon en Find It. De gebruikte kleuren zijn: Paars 1033, Lila 1031, Geel BGE 03 en Groen BGE 105. Het plaatje heb ik van Internet gehaald en afgedrukt op Stempellinnen. Verder is de kaart afgewerkt met een strikje en plakparels.


Groetjes, Nellie
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Dapper dat jij nog een paaskaart hebt gemaakt. hij is leuk en een mooi borduurpatroon! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Nellie! Mooi geborduurd en een leuk plaatje en patroontje.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nellie wat een leuke kaart met dit hele mooie patroon..prachtig gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke borduurkaartjes heb je weer gemaakt. Die vorige is ook zo leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely stitched pattern and I like how you added pearls to decorate it. The bunny on the bike is adorable. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful card for easter! I like the image and your stitching. Thank you for joining us at the Fadengrafik Challenge!

    Greetings Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine wunderschöne Fadengrafik.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 79. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen