Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 2 maart 2015

Dikke Knuffel

Op het blog van Cheerful Sketches staat de nieuwe challenge # 22 met een sketch van Bea. Het model van mijn kaart is gemaakt met een Dutch Dubadoo. De basis bestaat uit bruin Cardstock. Het Designpapier is van Boekenvoordeel; Avec 4 seizoenenblok. De Digistempel is van Bugaboo en is ingekleurd met Aquarelpotloden van Bruynzeel. De gebruikte kleuren zijn: Zwart 410, Bruin 440, Blauw 455, Huid 428, Geel 420, Paars 459 en Groen 460. De Vlinders zijn een Creatables van Marianne Design; LR 0261. Hierop zitten plakparels. De Tekststempel is van Joy! Crafts; 6410/0010. Verder is de kaart afgewerkt met een strikje, bedeltje, roosje en bloemen met een brad. Met deze kaart wil ik tevens meedoen aan de volgende challenges:
- Kaartjes Inspiratie: Challenge # 54 Bingo Bruin-Stans-Parels
- HobbyVision: Challenge # 36 Bloemen-Parels-Bedel

                                          Sketch

                                                   Uitwerking

Groetjes, Nellie

 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Nellie. Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen bij kic. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat een dotje is dit Nellie, mooi gekleurd ik vind het een schatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij de sketch mooi gebruikt. Echt een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Nellie,mooie sketch gebruikt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een lief kaartje, fijn dat je meedoet met onze challenge bij KIC!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nellie wat een leuke kaart
    Bedankt voor je deelname aan de Kic challenge
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi vrolijk kaartje. Leu dat je mee speelt bij KIC.

    Groetjes,
    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen