Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 17 april 2013

4711

En hier is dan de laatste kaart nummer 3 met Designpapier van Graphic 45; A Ladies' Diary. Ook voor deze kaart heb ik als basis Kraftpapier gebruikt. De randen zijn wederom bewerkt met Cats-Eye; Brown. De sketch # 5 komt van het blog van Bij Oma Dee. Verder is de kaart afgewerkt met plakparels van de Action en knopen. Ook wil ik met deze kaart meedoen met Challenege # 5 Bingo op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

                                                  Sketch:
                                      
                                                 Kraft-Knoopjes-Parels
                                             


Groetjes, Nellie



 

13 opmerkingen:

  1. Wauw Nellie, wat mooi gemaakt, je hebt de schets prachtig uitgewerkt, ik vind je kaart weer prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi uitgewerkt sketch Nellie!! Echt heel mooi gedaan.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de schets! Leuk dat je mee doet met de schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe sketch. Je hebt er echt iets moois van gemaakt Nellie.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n mooie kaart. Wat heb je de schets geweldig uitgewerkt Nellie! Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt weer Nellie, ziet er weer tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan KIC

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nellie..Leuke kaart zeg! Leuk met dat Kraft papier! Dank je wel voor het meedoen met Kaartjes-Inspiratie-Challenges blog! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart! Hele mooie sketch ook trouwens. Mooi!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nellie

    Wat een bijzonder mooi kaartje!

    Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen