Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 7 januari 2013

Speciaal voor jou

De basis van deze kaart bestaat uit paars Cardstock. Het Designpapier had ik nog liggen, alleen weet ik niet meer van wie het is.  De randen zijn bewerkt met Cats-Eye; Violet. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Amy Design en zat bij het blad HobbyJournaal 93. Het borduurpatroon is van Chrissie en stond in HJ 94. Het borduurgaren is van Joy!Crafts. De gebruikte kleuren zijn: groen 112, bordeau 115 en paars 127. Het tekststempeltje is van Marianne Design (CS 0855). De kaart is verder afgewerkt met parels en Stickles voor een glitter-effect. Met deze kaart wil ik meedoen aan Challenge # 30 op het blog van Fadengrafik. Het thema is: Maak een kaart met een borduurpatroon van Chrissie.



Groetjes, Nellie

 

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, ik heb er alleen op zitten te kijken, is het een hondje of een beertje met lange oren.....? Hij kijkt zo ondeugend.
    In iedere geval is je kaart mooi geworden met dat borduurwerk erbij.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Nellie! Wat ligt hij heerlijk daar tegen dat boomstammetje! Ik word er spontaan moe van! ( slechte nacht gehad met mijn zoontje die hele hoge koorts heeft)
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan met die rand en dat borduursel erop!!
    Wat een schattig 3d plaatje...zo lief!!!

    Gtoetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, mooi borduurtje, lief plaatje, super :)

    Fijne knutselweek gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer prachtig Nellie. Wat een leuke kleurtjes, prachtig plaatje en mooi geborduurd, Bedankt voor het meedoen bij de Fadengrafik! Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine traumhaft schöne KArte hast du gestaltet. Ich finde sie superschön. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is erg mooi en dat plaatje vind ik lief.
    Borduren vind ik ook nog steeds erg leuk.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen