Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 3 oktober 2012

Top 3

Met mijn kaart van Challenge # 30 op het blog van de Creatieve Zebra heb ik de Top 3 behaald. Ik ben geplaatst op nummer 3.


Groetjes, Nellie
 

1 opmerking:

  1. Ha Nellie, gefeliciteerd! Ik heb even teruggekeken, en wat mij betreft een terechte notering in de top 3!
    Ik ga met deze challenge ook meedoen en ben blij dat er ook random een winnaar wordt gekozen, want als ik de top 3 zie... Dat haal ik nooit!

    BeantwoordenVerwijderen