Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 27 oktober 2012

Gepimpt vierkant dienblad

Dit houten dienblad had ik een tijdje geleden al eens gekocht bij de Xenos, maar ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moest doen, totdat ik op het blog van Rosita  een heel leuk gepimpt dienblad zag staan. Dit heb ik daarom als voorbeeld aangehouden. Het Designpapier is van Graphic 45; A Ladies' Diary. De randen heb ik bewerkt met een Paperdistresser van Tim Holtz en beïnkt met Cats-Eye; Brown. Boven in de hoeken heb ik 2 ornamenten van Prima Marketing geplakt. Verder heb ik verschillende maten houten klosjes omwikkeld met kant en er pins, een schaartje en een naald met garen ingestoken. Dit alles heb ik links onder in de hoek vastgezet. In de andere hoek heb ik nog wat roze kant gedrapeerd en hier en daar een knoop op de rand vastgeplakt. De 2 mini-canvasjes heb ik eerst bewerkt met Distressinkt; Victorian Velvet en daarna de plaatjes van de uitgeknipte dames erop geplakt. Deze canvasjes heb ik links en rechts op de rand van het dienblad vastgemaakt. Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenges;
- Scrap & More: Challenge oktober Graag iets pimpen.
- Nadia's Challenge Blog: Challenge # 42 Alles behalve een kaart.
- Nederlandse Kaarten Uitdaging: Creatie-uitdaging # 2


Groetjes, Nellie
 

17 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt, de kaartjes super leuk, de hanger erg leuk en het dienblad helemaal toppie !!!

    Veel succes met de challenges !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg, enig gepimpt,
    zulke leuke dingetjes en details, super papier,
    echt geweldig gedaan.

    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend gedaan, mooie vintage uitstraling.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt Nellie.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er echt prachtig uit en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee Nellie,mooi gemaakt met die schilderijtjes aan de zijkant. Succes met de challenges!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat mooi bedankt voor je deelname bij scrap &more

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat is dat schitterend gedaan. Superleuk dat je meedoet bij Scrap en More. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend heb je dit gepimpt! bedankt voor je deelname aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Nellie wat mooie metamorfose heeft dit dienblad gekregen.
    dank je wel voor je deelname aan de challenge
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er schitterend uit!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Neliie, ia hobbynu kwam ik op je site terecht en ik heb even je kaarten bekeken. Je maakt prachtige kaarten dus ik ben je volger gworden om ervan te genieten. Dit dienblad is ook ereg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig idee Nellie, en zo mooi gemaakt met dat schitterende papier. leuk dat je meedoet bij NKU

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nellie

    Hele mooie kaart.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohhhh....dat is prachtig!!!
    Leuk dat je weer meedoet met Nadia's challenge!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig mooi gepimpt Nellie:0)
    bedankt voor je deelname bij de creatie uitdaging van de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen