Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 25 augustus 2012

Scrapaankopen

Afgelopen donderdag ben ik samen met mijn dochter, zus en moeder naar de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch geweest. Het was heel gezellig.

                                    Mijn aankopen:

Ook heb ik Simone en Ria gezien. Angelique van Scrap & More heeft nog een foto van ons drietjes gemaakt.

 
Bij  Diana van Hobbyshop 't Bezige Bijtje hebben Inge en ik nog een kleine workshop gevolgd. Wij hebben een Kerstlabeltje gemaakt.


Groetjes, Nellie

3 opmerkingen:

  1. wauw nellie wat een mooie aankopen heb je gedaan, was super leuk om je een keer in het eggie te ontmoeten.
    Veel plezier met al je mooie aankopen.
    Groetjes en tot de volgende keer Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een leuke, gezellige dag!
    Ik had de foto ook nog niet gezien, maar erg leuk! :-)
    Gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke dingen heb je gekocht
    heerlijk aan de slag ermee!!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen