Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 19 augustus 2012

Frame kaart: Een fijne dag

Deze kaart had al een tijdje geleden gemaakt voor Ria. Zij is inmidels jarig geweest en heeft de kaart ontvangen. De basis is wit Cardstock. Het designpapier is van Papermania; Chelsea Green. Ook de bloemetjes komen van dezelfde serie. Het hekje, de boom, de vogeltjes en het vogelkooitje zijn allemaal Creatables van Marianne Design. Het gemaskerde Magnolia-stempeltje is ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Fired Brick, Mustard Seed, Peeled Paint, Pine Needles, Shabby Shutters, Stormy Sky, Tattered Rose, Weathered Wood en Walnut Stain. De Tag  met tekst is een Nestabillity en het tekststempeltje is van Marianne Design. Ook de binnenkant van de kaart heb ik bekleed met Designpapier van Papermania. De hoekjes zijn Creatables van Marianne Design. Deze zijn afgewerkt met Strass-steentjes, die  op de kaart zijn vastgemaakt met behulp van de Hotfix-applicator. De Thickers zijn van American Craft. Het gedichtje heb ik in Word gemaakt met lettertype; Bradley Hand ITC en uitgeprint op een Nestabillity-vorm. Op de achterkant van de kaart zit ook nog een Nestabillity-vorm geplakt, waarop je je eigen tekst kunt schrijven.

                                    Voorkant:

                                    Binnenkant:

                                    Achterkant:


Groetjes, Nellie

3 opmerkingen:

  1. Lieve Nellie, je had inderdaad een super leuk kaartje gemaakt, alleen heel erg jammer dat het frame helemaal ingedrukt was door de postmachine en op sommige plaatsen zelfs los gelaten, ik heb hem weer een beetje in model gemaakt, vond het zo jammer je hebt er zoveel werk van gemaakt, maar wel heel heel erg bedankt daarvoor !!!
    liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, Ria, als ik dat geweten had, had ik de kaart in een bubbeltjes-envelop gedaan!! Een goede les voor de volgende keer!!

      Groetjes, Nellie

      Verwijderen
  2. Hoi Nellie,

    Wat een mooie kaart is dit, leuk model ook!
    Jammer dat deze onderweg beschadigd is geraakt :-(
    Maar gelukkig staan er foto's van op je blog :-)

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen