Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 27 mei 2012

Hollandhanger

Het idee van de hanger komt uit het blad HobbyJournaal 85. De basis bestaat uit 3 filterzakjes. Deze zijn bekleed met designpapier van Marianne Design. De stempelafdrukjes van de boer en boerin zijn ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Huid; Tattered Rose, Haren; Walnut Stain, Klompen; Mustard Seed, Varken; Victorian Velvet, Broek en Muts; Black Soot, Kiel en Jurk; Tumbled Glass, Tulpen, Sjaal en Jurkje; Fired Brick, Schort en Muts; Antique Linen en de Bloemstelen; Peeled Paint. De boom, molen, huisjes en vlinders zijn allemaal Creatables van Marianne Design. Het hekje is een stans van Sizzix. Het gras is ook een stansje, alleen weet ik niet meer waarvan. Alle randjes van de filterzakjes zijn afgewerkt met kant. In de hoeken zitten Eye-lets, waardoorheen een koordje is gehaald.


Groetjes, Nellie

1 opmerking: