Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 20 februari 2012

Let it Snow

Deze kaart heb ik gemaakt voor Challenge # 20 op het blog van Christmas Challenges. De kaart is gemaakt op Kraftpapier. Het designpapier is van BasicGrey; Jovial. Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Distressinkt. Gebruikte kleuren: Frayed Burlap, Tumbled Glass, Tattered Rose, Fired Brick en Black Soot. Verder heb ik 2 sneeuwsterren met een brad in het midden en een charm op de kaart verwerkt.



Groetjes, Nellie

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, heel mooi gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Nellie.
    Erg leuke stempel is dit ook. het is een van mijn lievelingsstempels van magnolia.
    Dank je wel voor je deelname aan Christmas Challenges (with sketches)
    Een fijne dag toegewenst, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Nellie. Mooi papier, schattige stempel en leuke details, die je kaartje helemaal afmaken. Bedankt dat je weer meedoet bij CCWS.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen