Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 2 november 2011

Samen scrappen

Vorige week woensdag zijn mijn moeder, zus en dochter een dagje bij mij geweest en hebben we met z'n allen gezellig zitten hobbyen. Behalve mijn moeder dan...zij kan dit allemaal niet meer zo goed en heeft daarom toegekeken en kommentaar geleverd. Op de hobbybeurs in Venray (hier zijn we ook met z'n allen naartoe geweest!) hadden we namelijk een kaarsenstandaard van chipboard gekocht en die hebben we dus bescrapt. Het was super leuk om te doen. Het is dan ook zeker voor herhaling vatbaar, wat binnenkort weer gaat gebeuren, want we hadden op de beurs ook nog een kerstklok gekocht om te versieren!




Groetjes, Nellie

1 opmerking:

  1. Wauw nellie die zijn leuk geworden, gezellig is dat toch zo samen aan de knutsel, wij doen dat hier ook regelmatig met een stel vriendinnen. Is altijd erg gezellig !!!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen