Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 18 juni 2011

Happy Birthday

Op het blog van Challenges for You staat deze keer weer een hele mooie sketch # 16, gemaakt door Cora. Het gebruikte papier voor deze kaart is van K&Companie. Aan de headpins heb ik nog wat extra kraaltjes geregen. De swirl is een stans van Sizzix. De 2 libelles bovenin zijn brads. Verder is de kaart afgewerkt met lint, kant en bloemen met een brad.


Groetjes, Nellie

11 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Wat een leuke brads!!! Bedankt voor het meedoen bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, Nellie! Prachtige pins heb je erbij gebruikt! Ik zie veel mooie details.
    Leuk dat je meedoet met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuk kaartje !!!
    voor zo'n leuk kaartje wil ik je mijn adres wel geven !!!(haha)

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart nellie,mooi die pins

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Nellie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zeg!! wat een mooie kleurencombi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje! Leuk die kleuren.
    Groetjes, annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, leuk dat je meedoet met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen