Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

donderdag 23 juni 2011

Fijne Kerst

Deze kaart is gemaakt aan de hand van sketch # 3 op het blog van Christmas Challenges. Het gebruikte papier is van Basic Grey;Jovial. Het stempelafdrukje is van Art Talent en ingekleurd met distressinkt. Gebruikte kleuren: Frayed Burlap, Fired Brick, Forest Moss, Black Soot en Mustard Seed. De rondjes zijn gemaakt met Nestabillities. De kerstboom is een stans van Marianne Design. De boom heb ik versierd met lint en domestuds. De sterren zijn gemaakt met een pons. Verder is de kaart afgewerkt met kant en een lintje.


Groetjes, Nellie

7 opmerkingen:

  1. Hallo Nellie,

    Wat leuk dat je ook meedoet met de challenge bij CCWS. je hebt een hele leuke kaart gemaakt lief rendiertje en leuk al die sterren!!

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart nellie

    Gefeliciteerd met peter en anke en een hele fijne dag vandaag.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow what a fun card Nellie, I love the reindeer and all those stars! Beautiful :-)
    Thanks for joining us at Christmas Challenges {with sketches}, good luck in the draw and hope to see you again soon
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge, succes!!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen met CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoepie! Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen