Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 14 december 2021

Prettige Feestdagen

Deze kaart bestaat uit lichtblauw Cardstock.Het Borduurpatroon is van wijlen Sjaak van Went en door Laura Keulen in een nieuw jasje gestoken. Het komt uit het blad Hobbyjournaal 199. Het 3D-plaatje is van Yvonne Creations; Have a Mice Christmas CD 11717 en komt uit het blad Hobbyzine Plus 44. Het Borduurgaren is van Stich and Do en de gebruikte kleuren zijn: Lichtblauw BGE 28, Olijfgroen BGE 46, Kerstrood BGE 34 en Herfstbruin BGE 201. Verder is de kaart afgewerkt met Domestuds; SS 10. De Tekst is van een Stickerel. Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: - Steelsteekje: Challenge # 40: Kerst - Fadengrafik: Challenge # 151; Kerst
Groetjes, Nellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten