Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 20 december 2021

Geborduurde Kerstkaart

De basis van deze kaart bestaat uit rood Cardstock. HET 3d-plaatje is van Yvonne Creations; Winter Christmas en komt uit het blad Hobbyzine Plus 44. Het Borduurpatroon is van Christien van den Akker en komt eveneens uit het blad Hobbyzine Plus 44. Het Borduurgaren is van Madeira Rayon en Stich and Do. De gebruikte kleuren zijn Groen 1051 en Kerstrood BGE 34. Verder is de kaart afgewerkt met Sterretjes. Dit is de tweede kaart voor Challenge # 40 bij het blog van Steelsteekje.
Groetjes, Nellie

1 opmerking: