Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 26 september 2017

Herfst

De basis van deze kaart bestaat uit geel- en oranje Cardstock. Het Designpapier is van Yvonne Creations; Fall Favourites. Het Digi-plaatje is van Aurora Wings; Little Miss Mushroom en is ingekleurd met Aquarelpotloden van Bruynzeel. De gebruikte kleuren zijn: Rood 431, Geel 425, Oranje 420, Huidskleur 428, Bruin 440 en Groen 460. De Paddenstoelenrand (6002/0317) en de Paddenstoelen (6002/0333) zijn mallen van Joy! Crafts. De Letters komen van de Xenos. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:
- Kleuren met Potloden: Challenge # september Kleurenpalet
- HobbyVision: Challenge # 66 Thema Alles Mag


Groetjes, Nellie
 

5 opmerkingen:

  1. Dit is een echte herfstkaart! Hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfstkaart met een schattige digi. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend lief kaartje Nellie! Leuk die paddestoelen allemaal.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen