Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

vrijdag 22 september 2017

Happy Birthday

Op het blog van Craftliners staat de challenge van september  met een kleurenfoto. De basis van mijn kaart bestaat uit zwart Cardstock. Het model van de kaart heb ik van Pinterest gehaald. De kaarsjes heb ik ingekleurd met aquarelpotloden van Bruynzeel. De gebruikte kleuren zijn: Paars 459, Rood 431, Oranje 428, Geel 425, Blauw 451, Groen 460 en Zwart 410. De Letters komen van een Stickvel van Nellie Snellen.


Groetjes, Nellie
 

4 opmerkingen: