Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 2 september 2012

Prijs gewonnen

Met mijn Labelkaart op het blog van Creaine heb ik de eerste plaats behaald. Gisteren lag de envelop met inhoud al op de deurmat en kijk maar eens wat een leuke spulletjes ik gewonnen en gekregen heb:


Ine en Sigrid heel erg bedankt hiervoor. Ik ben er super blij mee. Tevens heeft Ine mij gevraagd om Gastdesigner voor de maand Oktober te zijn, wat ik natuurlijk dolgraag wil en wat ik een hele eer vind.


Groetjes, Nellie
 

1 opmerking: