Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 13 juni 2012

Zomers bloemstuk

Onderstaand bloemstuk met roze bloemen heb ik gisteravond gemaakt. Op een glazen schaal met oase zijn eerst drie palmbladeren, omwikkeld met dun roze sierdraad, vastgezet. Daarna zijn enkele takken, de vingerbladeren, de 2 knoflookstengels en de 3 gerberia's gerangschikt. De hortensia, de 3 rozen en de 3 pioenrozen heb ik toen tussen de rest in de oase gestoken. Als afwerking zijn nog enkele doorzichtige roze blaadjes en schelpen op het bloemstuk vastgelijmd.


Groetjes, Nellie

1 opmerking: