Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 22 februari 2011

Hart- Easel kaart met bijbehorende envelop

Op het Duo Challenge Blog van Jolanda en Annette kon je het patroon  gratis aanvragen op voorwaarde dat je je uitwerking ervan ook daadwerkelijk op hun blog plaatst. Het gebruikte papier komt uit een Cardkit die ik ooit eens gekregen heb. Rondom het hart heb ik een elastisch lint gemaakt. De stempel is ingekleurd met Distress inkt. De kaart is verder afgewerkt met parels, lint en een vlinder, die ook allemaal in de kit zaten. De envelop is voorzien van dezelfde rand, alleeen heb ik er nog een strik opgemaakt. De stempel heb ik verkleind en ook weer ingekleurd met Distress inkt.



Groetjes, Nellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten