Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 22 februari 2011

Alvast een Kerstkaart

Aangezien ik elk jaar een heleboel kerstkaarten moet versturen, heb ik alvast een begin gemaakt.
Voor deze kaart heb ik de sketch van Create4Fun Week o8 gebruikt. Het papier is van Eskimo Kisses van Basic Grey. De stempel is een Magnolia en ingekleurd met Distress inkt. Hert randje van de muts is met stickless bewerkt. Verder heb ik de kaart versierd met bloemetjes en brads.

                                                        De sketch:
                                    


                                                      Mijn uitwerking:
                                

Groetjes, Nellie

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kerstkaartje !!
    wij zijn met ons dinsdagavond clubje ook nog steeds kerstkaarten aan het maken. PppppFfffff, heb er eigenlijk wel genoeg van, maar ach het is voor het goede doel zullen we maar zeggen !!

    je hebt er een volger bij, kom je mij ook volgen ??

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is het geworden.
    Echt op en top kerst.
    Leuke stempel en die kerststerren/bloemen maken het ook helemaal af :)
    Liefs reentje

    BeantwoordenVerwijderen