Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 13 mei 2020

Hartelijk Gefeliciteerd

De basis van deze kaart bestaat uit licht- en donkerblauw Cardstock. Het plaatje komt van een knipvel van Betsy Lurvink; GL 6054. Het borduurpatroon is van Sjaak van Went en komt uit het blad HobbyJournaal nummer 182. Het Borduurgaren is van Stich and Do. De gebruikte kleuren zijn: Zalm BGE 09, Chamois BGE 07, Zachtoranje BGE 10, Herfstbruin BGE 201, Staalblauw BGE 104 en Oranje BGE 11. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Het Steelsteekje: Challenge # 23 Thema Vleugels op je kaart
Fadengrafik: Challenge # 140 Thema Vrij






Groetjes, Nellie







1 opmerking:

  1. Hallo Nellie,
    Prachtig patroon heb je geborduurd!
    Plaatje is erg leuk,is al wat ouder, ik heb ze ook nog.
    Kleurtjes mooi afgestemd.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 23!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen