Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 28 september 2019

Borduurkaart Paddenstoelen

Op het blog van Fadengrafik staat challenge # 132 met het thema Pilze- Mushrooms.
De basis van deze kaart bestaat uit Okergeel Cardstock. Het 3D- plaatje is van Doe Maar; Naturel Beauty 11053-309.  Het Borduurpatroon is van Christien van den Akker 142. Het Borduurgaren is van Find It; Herfst STDOBG 10002. De gebruikte kleuren zijn: Oranje BGE 11, Groen BGE 41, Bruin BGE 44 en Beige BGE 45. De Hoeken zijn afgewerkt met een Blote-Billenpons.



Groetjes, Nellie
 

3 opmerkingen: