Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 26 september 2018

Kerst

Op het blog van Marianne Design staat challenge # 209 met het thema Geen Vierkante, Rechthoekige of Cirkelvormige kaart. Ik heb daarom gekozen voor een Stervormige kaart. De basis van mijn kaart bestaat uit groen Cardstock. Alle gebruikte materialen zijn van Marianne Design:
- Designpapier; Christmas Time PK 9111
- Knipvel; Don & Daisy DDK 3316
- Creatables; Ster LR 0397
- Tekst; Clear Stamps CS 0861


Groetjes, Nellie
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart in mooie vorm. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Nellie.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sterkaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt Nellie!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze Challenge "andere vorm kaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Nellie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie ster-kaart is dit geworden!
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen