Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 14 mei 2018

Van Harte Gefeliciteerd

Op Facebook bij Nieuwe Borduurkaartenvrienden staat weer een nieuwe challenge met een Borduurpatroon van Chistien van den Akker; Patroon nummer 137. Mijn kaart bestaat uit groen Cardstock. Ik heb deze kaart gemaakt voor de zus van mijn man en onze zwager die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations; CD 10211. Het Borduurgaren is van Find It; Stich and Do. De gebruikte kleuren zijn: Olijfgroen BGE 46 en Chamois BGE 07. Verder is de kaart afgewerkt met Parels en Letters van een Stickvel.


Groetjes, Nellie

 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurkaartje!
    Heb je mijn nieuwe Challenge blogje al gezien?
    http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/
    Misschien iets voor jou!
    Fijne Zondag verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen