Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

donderdag 7 september 2017

Prettige Feestdagen

Op Facebook bij Nieuwe Borduurkaartenvrienden heeft Christien van den Akker Borduurpatroon 134 gezet. Van het patroon heb ik een Kerstkaart gemaakt. De basis bestaat uit bruin Cardstock. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Amy Design. Het Borduurgaren is van Joy!Crafts; Chrissie. De gebruikte kleuren zijn: bruin gemêleerd 104 en roze gemêleerd 101. Verder is de kaart afgewerkt met Plaksterretjes.


Groetjes, Nellie
 

2 opmerkingen: