Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

vrijdag 26 mei 2017

Gefeliciteerd met jullie Huwelijk

Deze keer heb ik voor Challenge # 104 op het blog van Fadengrafik ook nog een kaart gemaakt voor een huwelijk. De basis bestaat uit wit-, grijs- en roze Cardstock. Het Borduurpatroon is van Betty de Groote- Greven en komt uit het blad HobbyJournaal 146. Het Borduurgaren is van Madeira Rayon. De gebruikte kleuren zijn: Roze 1310, Grijs 1164, Groen 1051 en Lichtbruin 1126. Het 3D- plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations; CD 10199. De Bloemetjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen en voorzien van een Brad.


Groetjes, Nellie
 

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje!
    Mooi geborduurd.Schattig plaatje.
    Fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Nellie,leuk zo met die bloempjes erop!

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply beautiful. The couple of newlyweds is so cute, and your stitching fits perfectly. I like the touch of bright colours, they are perfect for such a happy occasion. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen