Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 12 november 2016

Prettige Feestdagen

Op Facebook bij Nieuwe Borduurkaartenvrienden staat de challenge voor oktober/november met weer een nieuw Borduurpatroon van Christien van den Akker. De basis van mijn kaart bestaat uit rood Cardstock. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations; Traditional Christmas SB 10107. Het Borduurgaren is van Find It; Stich and Do. De gebruikte kleuren zijn: Kerstrood BGE 34, Olijfgroen BGE 46 en Jade BGE 47. Deze kaart wil ik ook mee laten doen met challenge # 98 op het blog van Fadengrafik. Hier is het thema vrij.


Groetjes, Nellie
 

4 opmerkingen:

  1. You made a beautiful Christmas card. The pattern you used reminds me of fireworks, or maybe street ornaments, and is a great match to the winter scene. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what an amazing card. Well done. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik-challenge blog.
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen