Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

donderdag 17 maart 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Op het blog van Ons Borduurkaartenblog staat challenge # 29 met het thema Geborduurde Mannenkaart. De basis van mijn kaart bestaat uit bruin- en okergeel Cardstock. Het Borduurpatroon is van Tamara Blom en heb ik uit het blad HobbyZine Plus 10 gehaald. Het Borduurgaren is van Find It; Stich and Do. De gebruikte kleuren zijn: Chocobruin BGE 33, Lichtbruin BGE 08, Oker BGE 05 en Zachtblauw BGE 26. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations; CD 10287. De Hoeken zijn afgerond met een Afrondpons. Verder is de kaart afgewerkt met een Tekststempel en Plakparels.


Groetjes, Nellie
 

6 opmerkingen:

  1. Hoi Nellie wat een prachtig patroon heb je gebruikt op deze mooie mannenkaart. Leuke kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en strakke mannenkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurd Nellie, het patroon is super gaaf, het mooie mannenplaatje maakt je kaart weer helemaal af.
    Gezellig dat je weer meedoet bj Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke geborduurde mannenkaart Nellie!

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nellie
    Wat een mooie en stoere mannenkaart met vrolijke kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nellie
    Je mannenkaart is erg mooi en stoer met dit plaatje en je hebt mooie kleurtjes gebruikt voor je borduurwerk.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen