Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 21 februari 2016

It's Magical

Op het blog van Ons Borduurkaartenblog staat challenge # 28 met het thema Gebruik kraaltjes op je kaart. De basis van mijn kaart bestaat uit lila Cardstock. Het voorbeeld heb ik uit een boekje van Anneke Radsma-Rietveld gehaald; Bijzondere Kerstkaarten. Het 3D-plaatje komt van een knipvel van Yvonne Creations; Magical Winter CD 10586. In het midden van de sterretjes van het luxe Cardstock heb ik lila- en blauwe kraaltjes geborduurd. De Tekst is gemaakt in Word met het lettertype; Monotype Corsiva 18. Verder heb ik een lila Organzalintje in het midden van de kaart geplakt. De hoeken zijn afgerond met een afrondpons.


Groetjes, Nellie


 

6 opmerkingen:

  1. Weer eens een ander idee Nellie, zo die kraaltjes op je kaart te verwerken. Erg leuk gedaan.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart Nellie, leuk hoe je de kraaltjes hebt verwerkt, je hebt weer een mooie kaart gemaakt, in prachtige kleuren.
    Dank je wel voor het meedoen bj Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Nellie. Ik vind borduren op een kaart al een hele kunst, dus kun je nagaan wat ik van borduren met kraaltjes vind...
    Superknap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nellie
    Dit is een hele mooie kaart met al die kraaltjes erop geborduurd en je hebt mooie kleurtjes gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nellie
    Wat een mooie borduurkaart met kralen, schattig plaatje ook.
    Leuk dat je meedoet bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nellie wat een leukerd. Heel mooi om de kralen zo te verwerken. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen