Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 20 januari 2016

Geborduurde Lentekaart

Op het blog van HobbyJournaal staat de challenge van januari met het thema Een Voorjaarscreatie met de Amy Design Springlijn. De basis van mijn kaart bestaat uit groen Cardstock. Het voorbeeld en het borduurpatroon zijn van Annie Hendricks en heb ik uit het blad HobbyJournaal 130 gehaald. De gebruikte materialen zijn van Amy Design; Spring:
- Designpapier; Papierblok ADPP 10009
- Borduurgaren; Find It Stich and Do
De gebruikte kleuren zijn: Herfstbruin BGE 201, Geel BGE 04 en Metallic Lentegroen BGM 11. Het vierkant frame aan de binnenkant van de kaart is een Creatables van Marianne Design; LR 0242. Hierop is een gedicht over de Lente geprint, wat ik van Internet heb gehaald. Verder is de kaart afgewerkt met Plakparels.

                                          Buitenkant

                                          Binnenkant


Groetjes, Nellie

 

4 opmerkingen: