Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

dinsdag 25 augustus 2015

Joy

De basis van deze kaart bestaat uit Kraftpapier. Alle materialen, zoals het voorbeeld, het designpapier en het 3D-plaatje zaten in de Goodybag van het blad HobbyZine Plus 5. Het kant komt uit eigen voorraad. De stansen en het designpapier heb ik bewerkt met Cats-Eyes; Brown. Met deze kaart wil ik meedoen aan onderstaande challenges:
- Cards2Create: Challenge # 25 Gebruik zoveel mogelijk Kraft
- CreaPaleis: Challenge # juli/augustus Alles Mag
- ScrapCards: Challenge # 76 Thema Iets Vrouwelijks en Kant



Groetjes, Nellie
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Nellie
    Wat een prachtige vrouwelijke kaart en je hebt het kant heel mooi verwerkt op je kaartje, echt heel mooi.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@pCards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een echte dameskaart! Heel mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nellie vrouwelijker kan bijna niet hihi ;) Zo leuk gedaan met de strijkbout, de schaar en de naaimachine! Het kant op de paspop en linksbovenin de kaart is prachtig! Een prachtige, vrouwelijke kaart :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart,Nellie echt iets voor de dames!!

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen