Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 8 juni 2015

Kerstgroetjes

De basis van deze kaart bestaat uit paars- en wit Cardstock. Alle gebruikte materialen zijn van Yvonne Creations; Colourful Christmas:
- Designpapier YCPP 10005
- Knipvel CD 10521 Het plaatje is op een Nestabillity geplakt.
- Hertjes YCD 10029
- Blaadjes YCD 10030
- Kerstroos YCD 10026
- Tekst YCCS 10003
Verder is de kaart afgewerkt met een paarse plakparel en paars kant. Met deze kaart wil ik meedoen aan onderstaande challenges:
- Duymelot: Challenge # juni Anything Goes
- HobbyJournaal: Challenge # juni Maak een creatie met de Yvonne Creations Colourful Christmas lijn.


Groetjes, Nellie
 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kerstkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kerstkaartje, Nellie!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Nelly!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nellie
    Wat een prachtige kerstkaart, ook het plaatje is schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart Nellie, gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij de creashop. Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen