Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zaterdag 11 april 2015

Hoera-Weer een jaartje erbij

Op het blog van De Egel staat Challenge # 4 met het thema Vleugels. Als extra optie : Gebruik het papierblok Birdsong van Papermania. Deze keer heb ik gekozen voor een Easelkaart. De basis bestaat uit gebroken wit Cardstock. Het Designpapier is zoals gevraagd van Papermania; Birdsong. De randen hiervan zijn bewerkt met Cats-Eyes; Dark Brown. Ik heb de volgende materialen van Marianne Design gebruikt:
- Creatables; Vogelkooi LR 0146, Taxusboompje LR 0261 Deze heb ik bewerkt met Cats-Eyes; Topaz en Ochre, Vlinders LR 0261 Hier zit een plakparel op.
De Takjes zijn een Shape Dies van Nellie Snellen. De Tekst is een stempel van Joy!Crafts; 6410/0010. Verder zitten er nog enkele roosjes op de kaart.


Groetjes, Nellie
 

6 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan Nellie, mooi met die vogeltjes!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt! Pas op de vogels niet wegvliegen, want ze zitten niet in de kooi ;-) . groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je meedoet met onze 'Vleugels' Challenge !
    En wat gaaf dat je het papier ook gebruikt hebt, heel mooi ☺
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh!! Wat een hartstikke mooie kaart heb je gemaakt! De vorm vind ik top en de details zijn ook heel gaaf. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Nellie, jij bent de challenge echt goed aangegaan. Leuk dat je het papierblokje hebt gebruikt maar wat ik erg gaaf gedaan vindt is de manier waarop je de vogels uit het dp verwerkt hebt rond de vogelkooi. Super en heel origineel.
    Leuk dat je meedoet aan de april challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat heb je dit mooi uitgevoerd zeg. Ook het blokje gebruikt, klasse! Fijn dat je meedoet met de april uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen