Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

vrijdag 20 februari 2015

Bike

De basis van deze kaart bestaat uit paars Cardstock. Het Designpapier is al een "oudje" van Basic Grey; Kioshi. De fiets is een Creatables van Marianne Design; LR 0233. De letters zijn gemaakt met een stans van ProvoCraft en de bloemetjes met een pons. Verder is de kaart afgewerkt met 3 knopen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
- Creaine: Challenge # 45 Sketch + minimaal 3 knopen
- De Creatieve Zebra: Challenge # 18 Gebruik een voertuig op je kaart
- CreaPaleis: Challenge # Februari Gebruik de kleur paars
- ScrapCards: Challenge # 71 Maak een kaart met gestanste letters


Groetjes, Nellie
 

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge van Creaine........succes!!
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nellie
    Leuk gedaan zo, mooie kleuren en de fiets is er helemaal geweldig bij.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nellie. Ondanks dat het DP een oudje is, vind ik het wel een mooie combinatie zo met het paarse cardstock.
    Gezellig dat je meedoet bij scr@p-cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele kaart heb je gemaakt Nellie. Ik vind je designpapier hartstikke leuk, mooie kleuren! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Erg mooie combinatie. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Nellie!! Leuk met dat fietsje..

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is dit leuk zo. :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.

    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stijlvol kaartje

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen