Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 23 februari 2015

Beertje

Voor mijn kleindochter heb ik een nieuw beertje gemaakt. Haar oude is helemaal versleten, vies en stuk gebeten. Het is wel de vraag of zij dit nieuwe beertje als slaapgenootje wil accepten, maar met een mooi verhaaltje kun je veel doen! Het patroontje is nog afkomstig van vroeger, toen haar moeder een kindje was. Het beertje is gemaakt van roze badstof en opgevuld met fiberfill. De oogjes zijn gemaakt van vilt. Het neusje en de mond zijn geborduurd. Als afwerking nog een roze-geruit strikje eromheen en klaar is haar nieuwe slaapgenootje.


                                                    Nieuw

                                                    Oud


Groetjes, Nellie

 

1 opmerking:

  1. Geweldig! Wat lief dat je een nieuwe hebt gemaakt. Was ook wel nodig en gelukkig kon het!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen