Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 22 juni 2014

2 Kaarten

Onderstaande 2 kaarten heb ik gemaakt voor de reminder van Sketch # 13 op het blog van Cheerful Sketches. De eerste: Pure Beauty; Totally Real. De basis van deze kaart bestaat uit crème-kleurig Cardstock. Het Designpapier is van Joy! Crafts; Under the Sea 6010/0307. De randen zijn bewerkt met Cats-Eyes; Prussian Bleu. De Digi-stempel is van Bestie en is ingekleurd met Aquarelpotloden van Bruynzeel. De gebruikte kleuren zijn: Paars 459, Huid 428, Blauw 451, Groen 460, Geel 425 en Bruin 440. De schelp is een Creatables van Marianne Design; LR 0230. De kaart is verder afgewerkt met een bloem en brad, lint, flosstouw en ticketstempels.

                                            Sketch # 13

                                           Mijn Uitwerking


De tweede: Friends are like... De basis van deze kaart bestaat uit wit Cardstock. Het Designpapier komt uit een papierblok van de Boekenvoordeel. De Digi-stempel is ingekleurd met Aquarelpotloden van Bruynzeel. Gebruikte kleuren: Rood 431, Groen 460 en Bruin 440. De kaart is verder afgewerkt met lint, twine-touw en een bloem. Met deze kaart wil ik ook meedoen met challenge # 14 op het blog van Knutsels & Kadootjes. Het thema is Zomer.


Groetjes, Nellie

 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Nellie. Ik krijg er echt een zomers gevoel van!
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes! En heelal leuk dat je weer meedoet aan de challenge van Knutsels en Kadootjes. Heel zomers, dat tweede kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes zijn het geworden, elk met hun eigen kleur. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele verschillende kaarten maar allebei even mooi...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Ohh twee mooie kaartjes en je Bestie is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen