Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

maandag 28 april 2014

To Brighten Your Day

Deze Labelkaart heb ik gemaakt als Designer voor de Reminder van Challenge # 11 op het blog van Cheerful Sketches. Je mag een labelkaart of een gewone kaart maken, zolang de sketch maar herkenbaar is. Je mag met maximaal 2 kaarten deelnemen. Ik zou zeggen doe allemaal gezellig mee. De challenge loopt nog tot 9 mei. Ik ben erg benieuwd waar jullie ons mee verrassen en wens iedereen veel succes. De basis van mijn kaart bestaat uit groen Cardstock. Het Designpapier is van Stampin' Up. De randen zijn bewerkt met Cats-Eyes; Dark Brown. De Digi is ingekleurd met Aquarelpotloden van Bruynzeel en op een Nestabillity gestempeld. De gebruikte kleuren zijn: Groen 460, Bruin 440, Oranje 428, Rood 431 en Geel 425. Ik heb de volgende Creatables van Marianne Design gebruikt:
- Hoekjes LR 0180
- Vlinder LR 0158
- Takjes LR 0271
- Kleine Vlindertjes LR 0261
De Tekst is gestempeld op een Nestabillity.
De labelkaart is verder afgewerkt met een strikje van Satijnband, Plakparels en Roosjes.

                                          Labelkaart       


                                          Label


                                                    Sketch


Groetjes, Nellie

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten