Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

donderdag 24 oktober 2013

Merry Christmas...& a Happy New Year

Op het blog van Bij Oma Dee staat challenge # 9 met een sketch. De basis van mijn kaart bestaat uit wit Cardstock. Het Designpapier is van Stampin' Up. Het stempeltje van de Kerstklokken is ingekleurd met Aquarel kleurpotloden. De gebruikte kleuren zijn: Strik 455, Klokken 459 en Klepels 420. In het midden op de sterren heb ik nog een strass-sterretje geplakt. Verder is de kaart afgewerkt met plakparels van de Action.

                                           Sketch

                                          Kaart dicht

                                          Kaart open


Groetjes, Nellie




 

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, het model is ook zo leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die supermooi geworden Nellie, prachtig
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nellie, ik vind je kerstkaart prachtig, het model is héél apart.
    Het is ook héél fijntjes om te zien, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kerstkaart. Dankjewel voor het meedoen met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kerstkaart Nellie, en handig he als je een sketsch heeft.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Nellie,
    hij is supergaaf!! Mooi gedaan met de verschillende papiertjes en het model is zo heel leuk!!
    De sketch spreekt me erg aan en hij staat op mijn lijstje, maar of ik het nog ga redden...ik hoop het wel....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww wat een prachtige bijzondere kaart heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden deze kaart! Bedankt voor het meedoen met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen