Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

zondag 19 mei 2013

Borduurkaart net vogelhuisje

De basis van deze kaart is groen - en geel Cardstock. Het borduurpatroon is van Betty de Groote - Greven en komt uit het blad Hobby Journaal 98. Het borduurgaren is van Joy! Crafts; Chrissie 6001/1515 nummer 25. Op de tak heb ik enkele gele bloemetjes geplakt. In het midden van de bloemetjes zit een spacer en een brad. Het 3D-plaatje komt uit het Hobby Journaal Jaarboek 2007-2008. De hoeken heb ik afgerond en voorzien van een blaadje, wat gemaakt is met een pons. Met deze kaart wil ik meedoen met de nieuwe uitdaging op het blog van: http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ Het thema is een foto inspiratie.

 
Groetjes Nellie

7 opmerkingen:

  1. Nellie wat een mooie kaart leuk met dat vogelhuisje

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hier alweer zo een mooie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook prachtig Nellie, zo mooi geborduurd weer, dank je wel voor het meedoen bij de challenge van het E.H.I. borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje en bedankt om mee te doen met de challenge op ons E.H.I blog
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze mooi zeg, echt schitterend !

    Liefs Erica

    BeantwoordenVerwijderen