Over mij

Mijn foto
Hallo allemaal. Mijn naam is Nellie. Ik ben getrouwd met Peter. Samen hebben wij 2 dochters: Anke en Inge, 1 schoonzoon Mark en 2 kleinkinderen: Alex en Amber. Mijn grootste hobby is kaarten maken: 3D in combinatie met kralen en borduren en scrappen. Andere hobby's zijn puzzelen,lezen en bloemschikken.

woensdag 17 april 2013

Fashions

Dit is de eerste van de 3 kaarten die ik gemaakt heb met Designpapier van Graphic 45; A Ladies' Diary. De basis is Kraftpapier. Alle randen heb ik bewerkt met Cats-Eye; Brown. De sketch # 9 komt van het blog van ScrapPlezier. Als afwerking zitten er plakparels van de Action op de kaart.


Groetjes, Nellie
 

5 opmerkingen:

  1. Deze is ook helemaal super Nellie, prachtig weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart leuke kleuren heb je gebruikt!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nellie
    Dat Graphic 45 papier is zo mooi , jij hebt er weer een prachtige kaart mee gemaakt, heb jij dat ook, dat je het zonde vind om het papier te versnijden?
    Soms is het zonde om te gebruiken, dus ik bewaar het in een doos.
    Voor later misschien?
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt Nellie, leuk dat je meedoet met onze kaartenchallenge van ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden en je hebt de Sketch goed gevolgd.
    Leuk dat je meedoet aan onze Challenge. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen